Je website centraal.

Marketing Automation met Drupal

Als marketeer ben je er druk mee. Inbound marketing, social selling, lead nurturing en segmenteren zijn enkele van de thema's waar iedereen mee bezig is. Daarnaast heb je ook nog de keuze uit alles wat het marketing technology landschap te bieden heeft. En dit is morgen weer anders dan vandaag. Eén ding staat vast: in je online marketing staat je website centraal.

Daarom is het belangrijk om te werken met een open systeem voor je website. Wij werken met open source software voor je website. De website realiseren we met Drupal. Voor populaire Martech pakketten zoals Mautic, Hubspot en Marketo zijn out of the box modules beschikbaar die je ondersteunen om je website aan te sluiten en te personaliseren. Door de actieve community wordt voor nieuwe marketing technology software razendsnel nieuwe uitbreidingen gemaakt zodat de integratie niet volledig voor jouw kosten komt.

Wanneer je marketing technology inzet wil je deze ook volop benutten. Wat heb je aan een marketing automation pakket als een nieuwe lead van je website niet eens automatisch in je systeem komt? Integraties die vaak worden gereleaseerd:

  • Tracken van leads op de website en zo beter kunnen segmenteren.
  • Liquid content op basis van de interesse van je bezoeker.
  • Lead data van webformulieren automatisch in de juiste flows zetten van de automation software.
  • Conversies zoals aankopen en registraties meten.
  • Acties op de website follow up mails laten versturen.

Wij integreerden deze pakketten al met Drupal

Voor veel van de marketing automation software zijn al volop uitbreidingen beschikbaar voor Drupal. Bij Trinoco weten we heel goed waar de mogelijkheden liggen om deze naadloos te integreren.

Hubspot logo
Marketo Logo
Mautic logo
Eloqua Logo
Sharpspring Logo

Let's Talk

Geïnteresseerd of meer informatie?

Neem contact op